tirsdag 3. mars 2009

En liten statusoppdatering

Jeg har fått inn endel bestillinger som jeg prioriterer fremfor å lage nye kort som blir lagt ut her.
Men bare send meg en mail så noterer jeg og lager fortløpende.

Konvoluttkortene lages i alle farger og med forskjellig pynt til den anledningen du måtte ønske. Pris for disse er 40,-

Veskekort som du og ser lenger ned i bloggen lages og til den anledning du måtte ønske.
Pris for disse er 35,-

"Vanlige" 15*15 kort koster 30,- og lages med navn, år eller andre ting du måtte ønske. Utformingen på disse kan variere i størrelse men en side vil alltid være 15 cm, de kan bli brettet på en annen måte enn "bare" dobbelt og derav få en annen effekt.

I tillegg kommer porto dersom de skal sendes - sender alltid på billigste måte.

Så nøl ikke - ta kontakt så ser jeg hva jeg kan hjelpe deg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar